Tuesday 1 April 2014

HANA PEIQIN BERUBAH KERANA MENTOR INI .. LUAR BIASA SUPERSTAR.

SYUKUR PADA MU YA ALLAH KERANA PERKENALKAN MENTOR INI DALAM LALUAN PERJALANAN HIDUP KAMI

KAMI BERUBAH KERANA MENTOR INI, KAMI RASA PERUBAHAN KERANA MENTOR INI, KAWAN KAMI PELUK KAMI KERANA MENTOR INI, KAMI BERJAYA KERANA MENTOR INI, , KAMI LUAR BIASA KERANA MENTOR INI,

KAMI BERBEZA SUPER XTREAM KERANA MENTOR INI.

KAMI DI KENALI KERANA MENTOR INI

KALAU KAMI BERJAYA KENANA MENTOR INI KENAPA TIDAK ANDA? 

TERIMAKASIH DR AZIZAN OSMAN.  ( DOC )

Ini tiada kaitan just  Intro sahaja kegemaran lagu ku seketika dulu.... Intro IMKK...














Programe IMKK - Intensif MAGNET Kekayaan & Kejayaan 13~16 Mac 2014 Seri Kembangan , Selangor

Assalamuaikum dan selamat sejahatera buat semua di sini saya ingin bercerita sedikit bagaimana kami boleh sertai programe IMKK.

Saya dan Pei Qin ambil masa hampir 4 tahun bersama buat bisnes sambilan untuk menambah pendapatan kami kerana kerja kami tidak dapat untuk menampung keperluan yang sentiasa ada peningkatan.

Kami tidak pernah berputus asa sebelum ini Pei Qin selalu cerita yang dia pergi jumpa sifu untuk menjadi yang lebih baik, cerita tentang tabung, cerita macam2 lah tapi pada masa itu apa yang saya dengar dan faham bagaikan masuk telinga kiri keluar telinga kanan... Maaf ya my Darling Pei Qin tapi itu adalah hakiaktnya..

Saya memang pendengar setia balik rumah buat kerja cam biasa... komited saya pada keluarga saya macam anak buah saya yang sering ada massallah... jadi masa banyak di habiskan balik kerja dan tumpuan pada family tersayang.. Al maklum tak kawen jadi anak dara senior takut nanti siapa nak jaga bila dah tuakan

Kami lakukan tampa elmu yang betul... buat dan terus buat meskipun kami masih dalam keadaan samar-samar dalam perniagaan kami... Setiap tahun tak payah cakaplah sentiasa jer saya renew SSM kami.

Saya ada keyakinan pada ketika itu saya tak mahu HPQ berkubur begitu saja biarlah renew tampa alasan pun tapi ada keyakinan untuk HPQ naik dah tercipta sejarah buat kami... Itu impian saya..

Meskipun masing-masing sibuk dengan kerja al maklumlah kerja dengan orang.. kenalah komited nanti kena fired... Betul tak?

Pada satu hari Pei Qin call saya untuk pergi ke satu tempat untuk mengentahui lebih lanjut tentang Miracle Oil ..tampa alasan yang banyak saya ambil cuti halfday..

Di situ kami jumpa product yang sangat bagus untuk di pasarkan tapi bagaimana?...itulah yang selalu terjadi pada saya... takut, risau tiada keyakinan tapi terus buat jugak...

Kami jumpa pengasas Miracle Product mensyorkan kami ke programe Rich Work di Times Square

Sebenarnya malas sangat nak pergi tapi demi menjaga hati partner ku Pei Qin ku pergi juga, Dah niat tu dah tak betul pagi tu kereta ku di halang oleh kereta bomba kerana ada sedikit massalah kejiranan ku pada ketika itu tapi tak tahulah apa masaaallahnya.

Banyak kali Pei Qin call ku... Ya ALLAH kesiannya dia walau apapun aku ...aku susah nak mungkiri janji... tentang ini Pei Qin cukup faham akan aku.

Kami pergi , kami ingat dah awal tapi rupanya semua orang dah penuh... Ya ALLAH programe apa ni macam ni sekali ramainya...itu terfikiq dalam fikiran ku

Bila masuk dewan tempat duduk penuh dan kami terpaksa duduk di lantai tapi bahagian depan...

First sekali keluar lagu bere bere bara bara... apa ni macam kelab disco la pulak.... negatif lagi hinggalah keluar Dr Azizan melompat-lompat ikut rentak lagi.

Aku terhibur lucu pun ada dah la gemuk macam tu pulak gayanya... pada masa tu biasalah banyak sangat negatif thing.... Minta Maaf ya Doc terpaksa tulis untuk pengajaran buat semua.

Bila aku dengar dan dengar ya ALLAH seronoknya jadi orang berjaya dalam benak ku terfikiq inikah yang Pei Qin Pernah bagitahu aku.

Diakhir rancangan DAO menberi offer untuk hadiri perograme IMKK 2014 di Mines Cheras

Pei Qin ambil tempat Diomond lagi?...dah la mahal ambil jeneral jerlah itulah hati ku berdetik  biar betul ni... kita pinjam loan untuk bisnes bukan untuk bayaq programe itulah terfikir dalam hati ku.. tapi aku tak pula menbantah just ok jer tampa sebarang bantahan... selalunya aku akan menbantah kalau aku tidak setuju.

Tibalah masa programe pulak.... aku ada tempah hotel murah hanga hanya RM 210 jer untuk 3 mlm .. malas nak nyatakan hotel apa tapi sakit hati aku bila tiba-tiba diorang bagitahu aku yang hotel dah penuh dan permohonan aku di tolak...Sedangkan sebelumnya ok...

Gerammnya..... meskipun programe tu dekat yang ulang alik bagi tu macam penat jer itu yang kami ambil hotel... 

Esoknya aku bagitahu Pei Qin kami mula mencari hotel yang berdekatan tapi semua nya penuh.... Hotel yang belum penuh adalah hotel yang paling mahal ... nak tahu hotel apa?... susah tentu hotel Palace ...

Alamak tak kan la nak sewa hotel ini tapi nasib kami baik kerana hotel palace u ada dalam web world venture yang kami sertai. Kami dapat separuh harga dari harga sebenarnya...

Fuishh kaya tak kami....

Tapi bila di fikiq balik inilah anugerah buat kami... Allah tak bagi kami tinggal di hotel yang biasa- biasa tapi dia bagi kami tinggal di hotel yang luar biasa.

Di IMKK kami di ajar banyak perkara tentang Power Money Magnet, Power Syukur , Power of Love
sampai di hari akhir meskipun DAO tiada tapi kesan yang cukup mendalam kami dapat. Elmu yang cukup bermakna

DAO juga telah menampar kami tampa sedar bila tiba-tiba Pei Qin menarik tangan ku dan menjawap soalan DAO , sedangkan aku sendiri masih kebinggungan waktu tu... Tapi Alhamdulilah dengan itu kami di gelar Pakar Migrain... wouu sungguh menakjubkan..

Kami jadi glamour sekejap di IMKK dan kini kami banyak terima effect yang cukup bagus dah luar biasa..




Gambar di atas adalah kisah sedih yang menimpa hidup ku... kerana kebencian dan dendam aku lupa yang ibu itu terlalu rindukan ku...

Dengan kekuatan Power Of Love yang aku pelajari Di IMKK dan tiada lagi feer dalam diri aku pergi berjumpa ibu ini ternyata ibu ini sangat merindui ku... bersalahnya aku selama ini..sedangkan dia tak pernah bersalah pun dengan ku..... Selama 12 tahun aku simpan perassaan kebencian ini tapi akhirnya terlurai dengan lafaz kemaafan.... Power Syukur kerana aku jadi yang luar biasa tiada lagi sikap aku yang bencikan orang lain kerana mengecewakan aku...Aku sudah maafkan semuanya ....

Alhamdulilah semuanya berakhir dengan gembira dan aku terasa cukup tenang sekali...Alhamdulilah

Perjalanan kami semakin mudah....

Di IMKK kami di suruh summit doa dan impian untuk menjadi orang luar biasa... Peejalanan dan usaha kami semakin cerah satu-satu Allah dah makbulkan doa ku






Anak-anak buah yang selalu aku jaga berjaya pergi ke Kem Tahfiz Rich Work ( Melaka )













Mungkin ramai lagi di luar sana yang masih mencari-cari sesuatu yang lebih baik... carilah elmu, carilah orang yang betul-betul boleh tolong anda.

Elmu tidak setanding nilai wang yang anda berikan kerana ianya lebih bermakna dan boleh bawa ke akhirat di sebabkan konsep tolong menolong dan menafaatkan ramai orang untuk terus berjaya luar biasa.

ITU YANG MENJADIKAN LUAR BIASA

kami Di HPQ sarankan anda cari Elmu .. pastikan apa yang anda lakukan menjadi lebih bermakna

Di sini impian aku.... macam gila jer bila tengok semua ini .... mampukah aku... tapi apa yang kita fikir, apa yang kita rasa , apa yang kita cakap, apa yang kita buat  semuanya adalah doa kepada pencipta

Tiada mustahil baginya jika kita sentiasa dekatkan diri padanya... Isyaallah Boleh







Aku aspect impian ini terlaksana dari 2014 ~ 2019... semuanya akan aku dapat dengan rezeki ALLAH

Mudahan rezeki kami ini dapat kami manafaatkan buat semua..

Impian 101 telah ku tulis dengan keluar tampa idea ... ALLAH maha mendengar ku pohon HPQ Online Trading dapat rezeki yang lebih barakah...

HPQ Online Trading  pasti berjaya luar biasa

Kami ada keluarga sendiri yang luar biasa... kami dapat suami untuk menjaga dan mendidik kami yang luar biasa.... Doakan untuk kami

Biarlah kami bersama di dunia dan dapat berjiran disana jua....

Dalam perjalanan aku terfikirkan sesuatu untuk menbuat  tabung dana HPQ Online Trading

Account ini aku buka hanya untuk senang bagi ku ambil duit Tabung Haji ( Masa tu duit selalu lari dari  ku simpan ambil simpan ambil dan habiskan)...

Tunggu gaji bulan depan lak....

Dengan ini rasanya baik bagi kami mengajak anda semua untuk bersedekah.. idea ini aku fikiqkan spontan dan ku taipdi sini  bila ramai kawan-kawan pos rumah orang tua, anak-anak yatim , orang-orang susah, kanak-kanak yang minta bantuan perbedahan macam-macam perderitaan diorang merintih meminta simpati

Ibu itu juga perlukan kerusi roda kerana kaki di potong akibat diabetes... kesian mereka

Air jernih mengalir di pipi ku....Apa jalan yang diri ini  boleh buat untuk mereka

Dengan nama ALLAH yang maha penyayang dan Maha pemberi rezeki accout ini aku jadikan tabung untuk semua rakan-rakan ku hulurkan bantuan kepada yang memerlukannya.

Idea ini juga milik ALLAH dia bagi aku peluang untuk menrealisasikanya supaya menjadi kenyataan

                                              220693206162 Bank Rakyat
                                              Rohana binti Satar

Secara tak langsung kita semua menjadi penderma tegar...... Rezeki  ini amanah ALLAH ...

Jika anda adalah orangnya marilah kita bersedekah.....Tangan yang menberi lebih baik dari yang meminta

Sebelum ini tampa Elmu kami telah pun buat derma di rumah orang-orang tua, anak-anak yatim.. tapi lebih meriah jika kawan-kawan juga boleh bersama kami merealisasi satu dana impian yang sungguh indah.. bila kita boleh bersama dan merasai penderitaan diorang..

Sesungguhnya mereka perlukan kita,.. 

Mereka pasti gembira dan bahgia kerana ada orang seperti kita.

Dengan rendah diri saya minta maaf dan ampun jika tulisan dan perkongsian ini ada yang terkecil hati

Terima kasih semua teman IMKK kerana tampa semua kami tiada di sini

Terimakasih DAO kerana mengajar kami..isyaallah kami akan cuba sebaik mungkin untuk terus hadiri kelas DAO sampai habis

DAO pernah berkata apa yang kita mula kena buat sampai habis...

Sumpah kami Di HPQ Online Trading  supaya terus berjaya luar biasa dan boleh menolong ramai orang..

Terimakasih juga buat En Hasrie kerana beliau orang pertama yang menberi saranan untuk kami ke Programe DAO di Times Square

Terima Kasih banyak.....













New card kami tempah dari Apple Graphic cantikan... nak tempah kami boleh rekmenkan untuk anda...

Programe RKMJ ( Rahsia Kekayaan Minda Jutawan 3-6 April 2014 Menara PGRM Cheras , Kuala Lumpur

Assalamuaikum dan salam sejahtera buat semua.. kepada pembaca programe RKMJ ..dah biasa perkataan luar biasa I am Multimillion air @ you are Muilrimillion air insyallah semuga ALLAH bersama kita untuk perjuangkan satu tuntutan di di dunia dan akhirat.

Kepada pembaca yang tak faham tu teruskan menbaca jangan komen apa-apa sumpahan warga RKMJ ni sungguh dasyat...Teraniyai nanti nak kena cari untuk minta maaf.

Perkongsian di sini hanya pada pengalaman tentang Tenaga...

Anda lihat gambar ini guna phone yang sama

Sebelum bermulanya programe kami ceria dah happy



Wou...semua happy dan ceria...very good relation ship we like kerana kat sini semua hidup dengan penuh kasih sayang, berpelukan dengan seiklhas hati tak kira siapa anda....

Am miss this setuasi ... cukup cukup power...

Kemudian anda perhatikan gambar di bawah... guna camera phone yang sama apa yang anda perhatikan





ini adalah kejadian yg tak di sedari perhatikan kalau anda lihat  gambar ini pasti semua akn cakap camera saya rosak bukan

Saya sendiri pun berfikiq macam tu tak terfikiq apa cuma cakap tak perlah nnti balik baikilah hinggakan patner saya cakap nanti kita beli tab barulah camera phone u dah rosak pun.. sedih rasanya kerana phone itu cukup istimewa kerana pemberian bos kesayangan....


Balik rumah dah niat nak pergi check phone ni tapi tunggulah esok just camera jer tak perlulah kepoh sangat, jnji call masuk... itu saja yang ku fikiqkan

Mlmnya cubalah ambil gambaq itu ini bila check balik ok jer phone camera aku ni mana rosaknya dua dua phone ni kenapa hari tu cam blur jer gambarnya... Nasib baik tak repair lagi,, kalau tak mesti aku sendiri kebinggungan..








Gambar diatas ini aku gunakan camera phone yang sama... cantikkan seperti gambar mula-mula ku tangkap..ku tangkap gambar impian yang pasti tercapai, ku tangkap gambar radio comelku yang baru ku beli  untuk ku pasang cd-cd yang ku dapat al maklumlah semuanya kat ruang tamu....kan pelik pulak bila dengar yang pelik-pelik ni... semua clear seperti yang anda lihat...





Bila fikiq balik mungkin inilah di katakan tenaga , dua dua phone terkena effectnya subahanaallah subahanaallah

PERHATIKAN PADA GAMBAR YG BLURR TU TAK PERLU AMBIL GAMBAR AURA DUA TEL KU PUN DAH TUNJUK AURANNYA

MAHA SUCI ALLAH TERIMAKASIH BUAT DR AZIZAN OSMAN BUAT DIRI INI MENGERTI SEGALA GALANYA

TERIMAKASIH ALLAH TERIMA KASIH LIMPAHAN SYUKUR PADA MU KERANA BAGI MASA UNTUK DIRIKU BALIK MENGENAL DIRI SUPAYA DIRI KU TAK LEKA LAGI.


HILANGKAN SEGALA SIKAP NEGATIF DALAM DIRI DAN PENUHI DENGAN SIKAP POSITIF.... YA ALLAH CUKUP LUAR BIASA

SEMUGA ALLAH SENTIASA MENHANTAR MALAIKAT-MALAIKATNYA UNTUK MENJAGA KU DAN PATNER KU PEI QIN UNTUK MENJADI INSAN YANG LEBIH LUAR BIASA DI DUNIA DAN DI JANNAH MU.....DOAKAN UNTUK KU SUPAYA APA YANG KU DOAKAN TERMAKBUL...

DOAKAN KAMI SUPAYA TIDAK PERNAH LEKA DAN TAKBUR DENGAN AMANAH ALLAH INI. JANJI YANG KAMI LAFAZKAN PASTI KAMI AKAN TUNAIKAN DI SAMPAING HIDUP YANG LEBIH SEMPURNA DAN LUAR BIASA

DAN DOAKAN KAMI UNTUK DAPAT JODOH YANG LUAR BIASA UNTUK AGAMA,DAN PENBAKAQ SEMANGAT KAMI YANG LUAR BIASA....

DOAKAN KAMI ROHANA & PEI QIN HIDUP BAHGIA BERSAMA DI DUNIA DAN AKHIRAT...
Di balik cermin, cermin mimpi
Adalah realiti yang tidak kita sedari
Hanya keyakinan dapat merestui
Hakikat cinta yang sejati
Hakikat cinta yang sejati
Behind the mirror, the mirror of dreams
It is a reality that we may not realize
Only faith can bless
The fact that true love
The fact that true love

Disebalik Diri ZAHIR(JASAD)-M.NASIR Disebalik Diri zahir Aku Melihat ENGKAU(DIRI BATIN)ROH.. didalam Diri Batin(ROH) Aku melihat Diri Zahir(JASAD) hakikatnya kita adalah sama asal dari yang MAHA ESA... Didalam alam azali(kitab Loh mahfuz) yang penuh bermakna Bila diri zahir bersatu dengan diri batin(kenallah dia akan hakikat insan) bayang-bayang ku hilang(diri sebenar diri sudah fana,karam,lebur didalam wajah ALLAH)


Tiada banyak yang dapat di kongsikan kerana terlalu powerfull , anda boleh mengenal diri anda dan siapa anda, di mana anda , apa yang anda nak capai dalam hidup anda dan untuk siapa anda .

Diri anda di sayangi lebih dari apa yang anda rasa sebelum ini..

Kepada adik-adik @ kawan-kawan ku tersayang  yang pernah bersama ku di IMKKdi Cheras 2014 Mach.. Pergilah join RKMJ... Anda semua akan rasa apa yang telah kami alami selama empat hari di situ..

Tak dapat nak luahkan dengan kata-kata kecuali anda lalui sendiri... 

Duit anda pergi untuk sertai programe ini sebenarnya tidak banyak kerana impaknya anda dapat berlipat ganda dari apa yang anda beri.

Sebenarnya yang anda bayar itu belum tentu dapat menbayaq nilai harga dan pengalaman yang anda terima

KEPADA YANG TIDAK FAHAM ... FAHAM FAHAM KAN DIRI IKUTI PROGRAME PERCUMA YANG DI ANJURKAN OLEH RICH WORK DAN PASTINYA ANDA DAPAT JAWAPAN PADA PERSOALAN YANG TIDAK TERJAWAP ....

WASSALLAM UNTUK SHARING PROGRAME KALI INI.


          
  KAmi dari HPQ ( Rohana & Pei Qin )  akan pastikan dapat Ijazah dari Universiti Of Live Dr Azizan 2015... Berjaya Luar biasa dalam hidup kami .,,, Terima kasih DOC mungkin sekarang ada sedikit rintangan kami akan pastikan selepas MMM kami lagi Power Luar Biasa

Sambungan bila ku pulang dari MMM nanti.....apa itu ??? tunggguuuuuu........kalau ada nak join tampa soalan bolehlah join assap  



CERITA BERSAMBUNG  MILLIONAIRE MARKETING MASTERY ( MMM )

Dalam programe MMM ada cerita mengembirakan aku kerana doa yang ku summit pada IMKK sekali lagi tercapai Alhamduliah, Apa dia ?

Doa ku adalah untuk menbawa anak buahku Maizaitul Tanty dan suaminya berjaya bermula dari penangan panas di Gambang Pahang, Aku sanggup turun ke Gambang , kerana tidak mahu semangat anak buah ku  pudar , Al maklumlah baru kan, Aku nekad untuk turun padahal masa tu aku sendiri ada sedikit masaalah penipuan, tapi buat relex jer rezeki ALLAH, setakat 5k bukannya banyak sangat insyaallah jadikan niat sedekah pasti yang datang lagi banyak

Kenapa beria - ia sangat aku nak bawa diorang?

Mereka suami isteri sentiasa berjauhan sorang kat Putrajaya, dan sorang kat Kuantan, Al maklumlah berjauhan kan pasti ada yang tak puas hati, bergaduh dan macam-macam.

Anak buah aku Maizatul Tanty seorang pegawai IT yang pangkatnya agak tinggilah di Putrajaya tu kerjanya asyik la "Outstation", Yang jadi bibik kedua akulah jadi mangsa sebab bibik sebenarnya anak-anak diorang tak suka, Aku sendiri pun tak percaya dan takut nak tinggal gan bibik tu...

Suaminya pula Shaiful Husaini Doctor gigi kat Kuantan,buka perniagan sendiri yang di beri nama klinik pergigian "HASANA" ada jugak tu nama belakang  nama aku huhuhu perasan

yang paling best lima tahun lebur bila time nak bayaq gaji staff "pening"

Kerja dia setiap petang jumaat pasti balik Putrajaya, Itulah ceritanya Aku yang pening tengok keadaan diorang macam robot dah aku tengok tidak suami yang balik Putrajaya si isteri yang balik Kuantan dengan anak- anak yang masih kecil

Bila berjauhan biasalah ada yang tidak kena macam-macam timbul mana taknya suami hensem doctor lak tu dan si suami lak cemburu kalau kalau isteri pergi outstation , pendek kata diorang ni macam tulkah kehidupannya.

Pendengar setia adalah aku... dengar jerlah nak tolong macam mana dah itu yang tersurat

Aku selalu berfikir bagaimana la aku nak tolong diorang ni. selalu jugaklah aku suruh anak buah aku berniaga tapi dia buat bodoh jer, katanya tak pandailah, tak retilah... buntu aku dengan dia ni

Bila balik dari IMKK aku bagitahu Tanty panggilan manja . TY kak ha nak berhenti kerja. Dah dia pulak risau pasal aku, feer macam-macam cakap nanti kak ha nak buat apa kalau berhenti kerja yang bestnya sanggup nak sewakan kedai untuk aku berniaga, apa ingat aku klas bawahan ke?

Semangat aku pada ketika tu " aku kaya dan berjaya" mana kelas jaga  kedai . Aku biarkan perasaan risau diorang menguasai diri mereka, aku dah dapat Elmu dan kena manafaat jadi ayng terbaik.

Itu nekad aku nak bangun HPQ Online bersama Pei Qin setelah sekian lama menyepi dalam seratus , seribu dua setiap bulan oklah tu, kan masing-masing ada kerjaya.

dan Sekarang inilah diorang


Ceria tak diorang, memang berbeza sekali sampaikan balik rumah pun tak reti nak tidur dah, asyik buat homework katanya doc yang suruh, tersenyum girang aku dengan mereka, Alhamdulilah anak buah ku tanty menjadi terlalu extrem untuk berjaya dalam perniaggan la pulak, Airmata ku mengalir ya ALLAH hebatnya anugerah yang kau berika pada ku, Syukur ya Allah dan aku yakin mereka akan tinggal bersama tak lama lagi Dr Shaiful Husaine pasti ada banyak masa dan tak jadi macam robot lagi.

Berbalik dengan cerita akulah pulak kan aku asyik cerita tentang diorang jer....

Di MMM memang extream tak sabar rasanya aku nak fired bos aku banyak sangat yang nak aku buat sampai aku sendiri tak tahu nak mulakan yang mana? tapi kami fokus pada 3 bahagianlah pei qin fokus pada healty n beauty dan aku fokus pada pelancungan antarabangsa, baru sekarang aku nampak macam mana aku nak jadikan satu bisnes itu berjaya, aku boleh dapat ramai kawan , dan bagaimana nak tolong orang melancung dengan kos yang rendah , tempah hotel 5 bintang,naik kapal Cruise, boleh pergi Paris, Hawai dan mana-manalah percutian di luar atau dalam negara dengan harga yang murah dan berpatutan tapi dengan tema dan syaratlah sebab itu kepakaran aku menberi peluang kepada semua orang untuk melancung .

berbeza dari IMKK dan RMKJ aku tak dapat ribuan ringgit tapi aku dapat semua Power yang Doc cakap itu lebih bernilai dan tiada harganya pada aku,

UNTUNGNYA AKU KERANA PARTNER AKU DAPAT WANG RINGGIT JADI BOLEH COVERLAH

Di MMM aku sedikit kecewa kerana terlebih aura negatif meskipun berada di super sprime seat,ada yang tel berbunyi memang semua mengganggu tumpuan aku, sedih bila Doc batalkan ratib yang dia janjikan nak buat sampai tiga malam kerana tiada energy, memang aku rasa macam tu .

Bila kami berdiri atas kerusi ada suara dari belakang suruh turun sebab tak nampak,,,ada kami "kisah". Korang yang tak naik bukan salah kami.

Dan satu lagi penangan bial doc suruh buat MMG MMM no yang aku dapat semua tiada wassap, ingatkan aku yang tersalah taip rupanya tidak.... Ya ALLAH ujian ujian

Tapi apapun aku dan Pei Qin Marketing Genius kami merangka semula sebab kami nak habiskan kos kami dengan Richwork dan bayar semua payment yang tertunggak.

kami yakin kami akan berjaya dan akan berada di antara hot seat untuk kami kongsikan kepada semua pelajar DOC yang akan datang betapa susahnya kami bertapak dan berjaya.

Doakan kami yang terbaik, buat DOC, Hjh Jasmin , Mr Jerry,, We love all of you so much dan semua kakitangan Richwork terima kasih kerana menberi peluang kepada kami untuk teruskan pembelajaran kami meskipun ada sedikit permasaalah, kerana kami yakin semua ini adalah dugaan perjalalan hidup kami sebelum menuju kejayaan








Tunggu kisah kami di IMKK pada 12-15 Jun nanti , ini lagi gempak kerana ku bawa veteran dan saudara-saudara ku yang masakarat-masakarat yang hebat. Mereka akur sebab perbahasan mereka kalah dengan aku huhuhu itu pentingnya ada Elmu


No comments: