Sunday 13 April 2014

MJ LIFE HEALTH SCREENING CENTER TAWAU & KOTA KINABALU 11 APRIL - 12 APRIL 2014

Assalamuaikum dan selamat sejahtera semua... just nak share satu pengalaman indah semasa kami di Tawau dan Kota Kinabalu Sabah

Kami kesana untuk satu event MJ Health Screening di Tawau dan di Kota Kinabalu 

Semasa di Tawau kami jumpa driver teksi yang bagus, dia hantar kami ke hotel dan jemput kami kembali pada petangnya. Nama driver teksi tu En Amir kepada yang nak dapatkan hikmat beliau boleh call beliau di 0146785229.... tak derlah korang terpinga-pinga bila sampai airport dan takut untuk dapatkan perkhimatan teksi.

Sebenarnya aku ke Tawau dan Kota Kinabalu adalah satu cabaran hebat bagi ku kerana semua yang akan aku hadapi adalah usahawan- usahawan chines yang berjaya

Anda bayangkan anda tidak tahu berbahasa cina tapi anda masuk Event berbahasa Cina...Tapi ini adalah satu effect yang cukup power ... Secara tak langsung aku faham apa yang dia orang terangkan melalui gambar yang di sertakan

Di Tawau kami menginap di Hotel Emas... cukup selesa dan harga pun tak derlah mahal sangat.... yang pasti cantik dan selesa
Gambar ini bersama salah seorang manger di Hotel Emas Tawau

Saya makan salad, buah-buahan air kelapa sebab because i am at my ideal weight and i ear health and nutritious food

Ini adalah gambar di antara gambar yang sempat di ambil sewaktu seminar


  Bagaimana saya cuba untuk fahami bahasa chines ...Alhamdulilah saya dapat faham sedikit sebanyak bila saya lihat gambar yang di pamirkan dan saya menguasai minda untuk faham....

Cuba perhatikan gambar ini... jarang ada di semenanjung yang saya jumpa untuk makan tapi di TAWAU saya jumpa makanan ini...sedap sangat... ini adalah Pisang Goreng bercheese... Kami pasti akan pergi lagi ke Tawau untuk menikmati hidagan ini.

Very Power HPQ hanya kerana saya seorang muslim dan tak mungkin makan makanan non halal seramai 12 orang director follow makan bersama saya.

Tapi kalau pembaca blog ini adalah orang dari Tawau atau Sabah pastinya seperti ini adalah makanan biasa bagi mereka.

Petangnya kami naik flight ke Kota Kinabalu sabah... terus check in Hotel Celyn

Hotelnya bagus bersih dan selesa.ianya memang berdekatan dengan Mall



                                                      Gambar ini masa breafast

Di hotel ini saya mengalami sedikit kecederaan .. kaki saya terseliuh kerana terjatuh tapi bukan salah pihak Hotel tak bersih atau apa ...cuma kecuaian diri sendiri

Dalam kami menunggu untuk masuk event pukul 3 petang kami mencari peluang untuk dapatkan agent bagi product kami. Al Maklumlah " PAKAR MIGRAN " pasti kami nak cari sesuatu untuk di kongsikan bersama..

"Pakar Migrain" Pasti akan berkongsi sesuatu yang terbaik untuk semua pelanggan Alhamdulilah kami jumpa satu kedai ini.. pemiliknya seorang wanita yang comel dan mudah mesra namanya Angel
                                                                       VV Collection Shop

 Kedainya betul-betul berdepan dengan food court dalam Mall.... Pakaian yang di jual menarik dan hargapun berpatutan.
Jadi pada orang Kota Kinabalu tu kalau nak dapatkan product Miracle Migrain  kami boleh singgah dan beli dengannya kerana dia Agent kami di sana. No tel 0165098898

Masa kami buat promosi memang dapat effect yang bagus ramai betul pelanggan waktu itu  untuk merasai ke selesaaan Product Miracle dan juga untuk dapatkan product kecantikan yang kami peromosikan







Product yg kami paparkan adalah product kesihatan dan kecantikan yang luar biasa.. harga pun tidak menjangkau ribuan ringgit tapi effect dia very power buat semua orang gembita itulah misi kami di HPQ

Kejayan di kongsi bersama-sama.

Saya tidak lama di sini kerana bos kami dari Hongkong datang tiba-tiba dan kami tidak jangka dan saya terpaksa juga hadiri lagi sekali. pada mulanya saya memang dah malas sebab eventnya sama seperti di Tawau.

Pei Qin partner saya call cakap bos datang nak jumpa... memang mengejutkan sekali...Bos datang dari Hong Kong.



Powernya kami bos pun bergambaq dengan kami terlebih dahulu....  Baru bergambaq dengan yang lain...ramai yang cemburu ni huhuhuhu.... tidak banyak nak saya share tentang apa itu MJ Life

Jika anda berminat untuk tahu lebih lanjut bagaimana MJ Life  boleh jadikan anda seorang biz dalam perubatan health screening, Anda tidak perlu jadi Doc untuk jadi Doc ..

Anda cuma kongsi sesuatu yang baik dan boleh tolong ramai orang

Hubungi kami dan buat oppoitment dengan kami dan kami akan buat roadshow untuk anda faham bagaimana ianya berfungsi dan bagaimana anda boleh dapatkan wang darinya sebagai side biz anda
 " Secara Percuma "

Berbalik pada kedai yang kami buat promosi dan testimoni .. sebelum kami bergegas pulang ke Kuala Lumpur kami sempat bergambar dan Tahniah buat Angel kerana beliau dapat hot target HPQ luar biasa

Beliau mendapat dua tiket percuma Health Screening  di Palace and Golden Hoses Cheras.





Tahniah buat Angel dan kedai VV Colection.... Anda mahukan product kami serbu kedai Angel biar dia tidak sempat bernafas melayan anda

Kami hanya kongsikan yang terbaik.

Cerita ringkas tentang aura HPQ
 Pagi Ahad kami terpaksa pergi ke Bangkit Shah Alam... semangat gila-gila meskipun kaki saya masih sakit kerana tergeliat dan jalan pun macam orang OKU dah.. rupanya ALLAH nak saya jumpa seseorang kat situ seorang makcik di kenali Tok Ma pakar dia mengurut orang yang lepas bersalin..

Kalau sesiapa yang bermiant untuk dapatkan hikmat dia carilah fb dia Tokma_u@hotmail.com @ Fb tokma

Dia urut saya memang power dan saya dapat feel yang bagus... Terima kasih untuk beliau.. bila saya nak bagi duit dia menolak jadi saya bagi miracle oil untuk penawar migrain kami.

Selepas bangkit kami terus ke Ampang point untuk dapatkan sample kurma dan kismis untuk di berikan kepada salah seorang excutive di Mydin Mall Seremban 2.

Tetapi dalam perjumpaan yang tidak di rancang itu ada sesuatu yang terpaksa kami kongsikan supaya dia menjadi lebih baik..

nak tahu,,,tunggulah sambugan tapi secara ringkasnya Farah adalah seorang yang kuat di Mydin Mall seremban.

Jika ada event yang boleh anda turut serta akan kami heboh-hebohkan buat semua.

Mydin Mall seremban 2 cukup besar dan selesa.


No comments: