Tuesday 1 January 2013

Al Quran Digital

Assalamuaikum....

Di rumah kekawan ada Al Quran ?..... betapa pentingnya al quran dalam kehidupan kita kerana kita beragama Islam. hidup kita berlandaskan Al- Quran sebagai panduan hidup

beruntung kalau ada anak- anak yang boleh hafal al quran... sejuk perut ibu mengandung.. itulah selalu saya dengar dari arwah mama dulu.. kini saya sepi dengan leterannya.

Tapi ALhamdulilah... saya selalu di didik dengan ajaran agama yang cukup... kat sini saya hanya ingin paparkan al quran digital untuk anda. tapi paling elok belajarlah dengan guru yang bertauliah.

Telah mendapat Kelulusan KDN  PQ/Q.1001/2.2/QC/409/43/2012.
Revolusi terkini teknik pembelajaran al quran, alat ini menjadi pilihan untuk mempelajari dan menghayati Al Quran dengan lebih berkesan melalui bacaan qari terkenal dan terjemahan bahasa yang mudah. Baru - Pemilihan fungsi boleh melalui sentuhan icon-icon dipaparan setiap muka surat.


Ini adalah penting untuk anda rujuk dan sepatutnya mesti ada setiap rumah. Bukan untuk perhiasan tapi untuk di baca.

Kalau berminat boleh hubungi saya .Di sebabkan partner saya bangsa china jadi dia tidak akan faham tentang ini.
 Tapi saya pernah menjelaskannya betapa pentingnya AL Quran pada kita sebagai seorang Islam.. Alhmadulilah dia memahami dan menghormatinya.

"SATU AL QURAN SATU RUMAH" Kalau lebih lagi bagus......

SELALULAH MENBACA AL QURAN...

BERMINAT SMS 0122044541 & 0166157181 ana



Sangat Mudah Digunakan
Tidak perlu pengalaman teknikal, hanya perlu meletakkan pen digital pada mana-mana surah yang diinginkan dan pen akan mengeluarkan bacaan.
Dilengkapi 30 Juzuk Al Quran, Muqaddam, Doa Harian, Doa Haji/Umrah dan Kamus Komunikasi Pelbagai Bahasa serta Sahih Al-Bukhari
Teks Al Quran dicetak kemas dengan menggunakan kertas berkualiti. Bacaan Al Quran oleh Qari Utama Imam Al Sudais,Al Hudhaifi & Al Fasy. Bacaan untuk mempelajari muqaddam dan doa-doa harian, bacaan solat, doa haji/umrah, Hadith Sahih Al-Bukhari juga disediakan. Terdapat juga penerangan Tajweed, Asbabul Nuzul dan Tafsir Jallalain dalam bahasa arab.
Bacaan Berdasarkan Pilihan & Sentuhan Pen
Boleh membaca ayat per ayat dan surah per surah. Dengan menyentuh mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pembesar suara terbina dalam secara automatik  akan mengeluarkan bacaan mengikut Qari yang telah dipilih. Nada dan kelajuan bunyi  boleh dikawal.

Terjemahan Pelbagai Bahasa
Selain dapat mendengar bacaan Al-Quran, ia juga dilengkapi dengan fungsi terjemahan dalam Bahasa Melayu dan Inggeris serta bahasa-bahasa lain (pilihan)
Berfungsi Sebagai 'MP3 Player'
Mengunakan bateri litium boleh dicas semula dan dilengkapi dengan sambungan USB Cable serta boleh  berfungsi sebagai 'MP3 Player' 
Jaminan Peralatan 1 TAHUN

Sesuai di jadikan
  • hadiah hari lahir
  • Wakaf : Masjid/Surau/Sekolah 
  • hantaran dan hadiah perkahwinan,
  • saudara baru,
  • penghargaan untuk bersara
  • dan lain-lain.
                                                 Card Warranty ( JAMINAN 1 TAHUN )




 




 PERCUMA BEG KULIT/PUV





No comments: