Sunday 30 December 2012

Di Sebalik Nama ANA.... Belum IMKK pun dah glamour sebenarnya


Glamour sebelum terkenal itulah hana... tampa sedar tak lama lagi kalah kritis huhuhu


Glamour kan... product di bawah naugan nama Ana


ANA EDAR Product..... MCM2 ADA...

* KESIHATAN
* KOSMETIK
* PENJAGAAN DIRI
* PENAPIS AIR
* PELUANG PERNIAGAAN...

Keahlian hanya rm30 sahaja...seumur hidup ,

MLM bumiputra Islam yang paling lama bertahan.....menuju 26 tahun di pasaran...Ke Arah memartabatkan Ekonomi Ummah....

Pelan pemasaran yang unik...anda buat anda dapat...cepat hubungi saya...

Bidang perniagaan ni meluas... kepada yang aktif tu di ucapkan syabas... dan kepada yang ingin ceburimya... jom sertai group HPQ...

Daftar cuma RM 30 boleh letak perwaris lagi....seronok kan dunia perniagaan ni..

hubungi kami 

Rohana
0166157181 / 012-9247496 / 0122044541
www.hpqonlinetrading.webs.com
www.hpqonlinetrading.com
www.lelong.com.my/merchant/hpqonlintrading

www.hpqolinetrad.blogsport.com    

 


Terdapat 2 jenis JUS QASEH ni sebenarnya. JUS QASEH ADINDA khusus utk wanita dan satu lagi JUS QASEH KEKANDA khusus utk lelaki. Kandungan yg terdapat dlm QASEH ini merupakan himpunan makanan2 sunnah Rasulullah yg juga disebut2 dlm Al-Quran seperti estrak kurma, madu, Buah Tiin, Buah Zaitun, Zaffran, Habbatus Sauda', Air Zam-Zam, Daun Sireh dan beberapa jenis lagi. Bahan2 yg digunakan dlm QASEH tersebut mmg tidak perlu lagi kita pertikaikan akan kebaikannya.

Oleh itu dapat saya katakan terlalu byk khasiat yg terkandung di dalam QASEH ini. Antaranya penyakit2 disarankan utk mengambilnya seperti buah pinggang, asthma, darah tinggi, kencing manis, gout, sakit lutut, sendi2, lemah2 otot, migrain, batu karang, buasir, resdung, sifat pelupa, kelesuan, sukar mendapat zuriat, termasuklah penyakit2 rohani dan sebagainya.

Bagi yg ingin mendapatkan zuriat atau menambah bilangan anak, amat digalakkan utk si suami dan isteri sama2 mengambilnya. Pernah juga testimoni pelanggan yg lama berkahwin tp masih tidak dikurniakan anak, mampu mendapat anak kembar selepas mengambil produk QASEH ini!!!. Ini krn ia mampu memekatkan air mani sekaligus menambahkan peluang utk si isteri hamil.



Model-model Pilihan....  
              




               Tak sedaq gambar di ambil ..(My Cousin)
                              


Sabun Muka Eksotika wajah 
Sabun Seri Ana
Ubat Gigi Mutiara


Smart Kid Honey, Serbuk Teh Asli & Ana Cerdas
Habbatus Sauda






Bedak harum yang wangi











































Perencah Ana


 Berwajah baru.....










 Minuman kesihatan berasaskan ramuan yang diiktiraf sebagai Makanan Sunnah seperti Kurma , Madu, Za’Faran, Habbatus Sauda’, Buah Tiin, Zaitun & Air Zam-zam. Diperkaya dengan kehebatan herba tradisi seperti Gingko & Sireh. Qaseh Kekanda dirumus khas untuk golongan lelaki diperkaya dengan herba khusus seperti Tribulus, Guarana & Ashwaganda.

Kegunaan :

Gabungan intipati Qaseh melengkapi keperluan tubuh dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Ia meliputi keperluan kepada system dan fungsi tubuh itu sendiri dari Darah, Saraf, Otak, Jantung dan Paru-paru, Usus, Buah Pinggang, Kulit, Rambut, Mata, Telinga, Hidung, dan Rongga Pernafasan, Rahim, Tulang & Sendi, Ibu Hamil, Organ Dalaman Lelaki.

Kebaikan :

Pemakanan tambahan yang membantu meningkatkan fungsi tubuh badan dari segi fizikal dan emosi serta membekalkan badan dengan nutrient dan zat penting. Amalan pengilangan yang menitikberatkan kesucian fizikal dan spiritual.

Cara penggunaan :

2-3 sudu besar (10-15ml) sebelum sarapan dan 2-3 sudu besar (10-15ml) sebelum tidur

Saiz: 500ml

Berat: 600gm



No comments: